Informații Program

Click AICI pentru a accesa Formularul de Inscriere!

Condiții de acceptare in Club

Promoție cashback

  • Achiziționați un un cărucior Joie (cărucior sport, cărucior 2 în 1 sau cărucior 3 în 1) de la unul din reprezentanții autorizați din România între 01.04.2024 și 30.06.2024 („Perioada eligibilă”) și primiți înapoi 10% din valoarea produsului specificată pe bonul fiscal/factura platită. Valoarea produsului se consideră a fi valoarea efectivă plătită de client, dupa scăderea tututor tipurilor de discount acordate conform facturii/bonului fiscal.
  • Promoția se aplică produselor Joie, achiziționate în perioada eligibilă de la un revânzător Joie autorizat, de pe teritoriul României.
  • Promoția se adresează persoanelor cu reședința în România și permite 2 solicitări pentru fiecare persoană. Pentru fiecare produs se poate face o singură solicitare/rambursare.
  • Promoția este valabilă doar pentru utilizatorii finali. Solicitările pentru modelele selectate achiziționate care vor fi revândute unei terțe părți nu sunt eligibile pentru această promoție. Revânzătorii nu pot trimite solicitări în numele clienților.
  • Promoția nu este valabilă pentru angajații, agenții, distribuitorii, revânzătorii, pentru angajații din retail ai revânzătorilor participanți și nici pentru cei care au legături cu promoția. Promoția este valabilă și pentru angajat atunci când acesta devine consumator.
  • Promoția nu este valabilă pentru produsele second-hand sau recondiționate.
  • Solicitarea pentru primirea banilor înapoi trebuie trimisă în decurs de 30 zile calendaristice de la data achiziției. Ultima dată la care pot fi trimise solicitări este 31.07.2024, pentru produsele achiziționate în 30.06.2024

Cum sa solicitaţi rambursarea unei sume din valoarea produsului?

  • Accesaţi site-ul www.clubuljoie.ro, completaţi formularul de solicitare și trimiteţi-l împreună cu o copie a dovezii de achiziție. Vi se va solicita să furnizați detaliile personale, inclusiv detaliile bancare.
  • Dovada achiziției trebuie să fie o copie lizibilă a facturii pe care apar în clar numele revânzătorului, data achiziției, numele produsului și prețul de achiziție. În cazul în care se trimite bonul fiscal, de asemenea, detaliile specificate trebuie să fie clare (vânzător, produs, sumă etc).
  • După ce este primită solicitarea, va fi trimisă o confirmare de primire prin e-mail, într-un interval de 10 zile de la trimiterea acestuia de către client.
  • Returnarea banilor se va realiza prin transfer bancar în decurs de 30 zile de la validarea solicitării. Organizatorul nu este responsabil pentru costurile bancare întâmpinate de dumneavoastră cu privire la eventualele transferuri bancare asociate returnării banilor. În consecință, dacă banca taxează tranzacțiile, aceste plăți vor fi deduse de bancă din suma returnată.
  • Persoana care înregistrează solicitarea are responsabilitatea de a se asigura că sunt înregistrate detaliile bancare corecte. Dacă se furnizează informații incorecte și organizatorul efectuează o plată care este respinsă sau nu este primită de dumneavoastră, atunci organizatorul nu va fi responsabil pentru repetarea plății.

Restricții

  • Dacă Produsul selectat care face obiectul unei solicitări este returnat din orice motiv vânzătorului, dreptul clientului la primirea banilor înapoi este revocat și eventualele returnări ale sumelor respective deja efectuate către client trebuie plătite înapoi către organizator în decurs de șapte zile.
  • Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita dovezi suplimentare pentru a contribui la validarea unei solicitări în cazul în care crede că este posibil să nu fie legitimă. Aceste dovezi sumplimentare implica, fara a se limita, la poza cu seria unica a fiecarui produs.
  • Daca contul IBAN a fost completat eronat sau nu este al persoanei înscrisă în formular, cade în reponsabilitatea participantului.
  • O solictare nu va avea succes dacă particpantul se va înregistra cu mai mult de 3 produse.
  • Acelasi bon fiscal nu poate fi eligibil dacă este încărcat de mai multe ori, de participanți diferiți sau același participant.

O solicitare nu va avea succes dacă:

  • Produsul selectat nu a fost achiziționat pe durata perioadei eligibile
  • Formularul de solicitare nu a fost completat în întregime
  • Dovada achiziției nu a fost furnizată sau a fost ineligibilă
  • Solicitarea nu a fost trimisă în decurs de 30 de zile calendaristice de la data achiziției
  • Nu v-ați conformat acestor termeni și condiții

Date cu caracter personal

În timpul înregistrării la promoție va trebui să furnizați datele cu caracter personal necesare pentru a administra promoția. Pe lângă utilizarea datelor cu caracter personal pentru promoție, vi se va solicita, de asemenea, consimțământul pentru a vă trimite materiale de marketing, cum ar fi sondajele cu privire la produsele marca Joie, buletine de știri și/sau reclame. Nu sunteți obligat să vă dați consimțământul.

Informații generale

  • Organizatorul nu va accepta responsabilitatea pentru solicitările pierdute. Organizatorul va respinge solicitările după data de încheiere și pe cele despre care consideră în mod rezonabil că sunt incomplete, ineligibile sau frauduloase.
  • Acești termeni și condiții se află sub incidența legilor țării în care ați achiziționat modelul selectat și intră sub jurisdicția tribunalelor competente ale țării respective.
  • Prin participarea la această promoție confirmați că ați citit, înțeles și acceptat acești termeni și condiții. Organizatorul își rezervă dreptul de a anula sau de a modifica termenii și condițiile, fără preaviz, în eventualitatea oricăror circumstanțe în afara controlului rezonabil al acestuia.
  • Prin participarea la acest program sunteți de acord cu termenii și condițiile expuse în acest document, precum și cu prelucrarea datelor dvs. personale.

Organizator: Organizatorul este SENSES SRL cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Louis Pasteur, nr. 76. Pentru toată corespondența utilizați adresa de email: office@bebebrands.ro